No subject

korpela@mappi.helsinki.fi korpela@mappi.helsinki.fi
Wed, 11 Oct 2000 16:21:15 +0300 (EEST)

Quoting Juha Lindfors <juha.lindfors@kolumbus.fi>:

> Arvioin sitten työmäärää
> sillä hetkellä ja katson kannattaako lähteä projektiin täysillä
> vaiko pikku hiljaa.

  selvä! Mulla on ollut idea:

  Aurorakuva (NOAA) on piirretty kartioprojektioon,
  (aina samaan 225x200 pikselikokoon) ja kvantisoitu
  8-bittiseksi sävykuvaksi
  (paletin varmaan saa selville) => voi rakentaa yhteyden
  pikseliarvon (siis pikselitason A-indeksin) ja sijainin
  välille => aurorakartan voi uudelleenprojisoida Azimuth-
  kartalle (siis qson reitille). Sen jälkeen voi yrittää
  hahmottaa jonkinlaisen kustannuspinnan signaalille ja
  arvioida vaimennusta (jollakin karkealla tarkkuudella,
  taajuuden funktiona)

  Ongelmia:
  + Mulla ei ole GIF-tiedoston lukevaa funktiota
   (niitä saa ostaa VB:hen, C:lle lienee ilmaisia)
  + ihan tarkkaa kuvaa ei ole siitä, mitä värit
    kartalla ilmaisevat

t: OH1WZ

--
FAQ on WWW:               http://www.contesting.com/ccffaq.html