[CCF] OH-kisoista vielä

Jarno Savonen Jarno Savonen" <oh6nj@nic.fi
Fri, 13 Oct 2000 21:46:27 +0300

Tervehdys!

Itse olen joskus toivonut että molemmat osiot(cw+ssb) järjestettäisiin
samana päivänä. Helpottaisi ainakin täällä Jyväskylässä, kun tahtoo olla
melkoinen operaatio aseman workkimiskelpoiseksi saattaminen. Ei ole valhetta
jos väitän että meillä täällä menee n.4-5 tuntia / kisapäivä yhteensä,
vaikka itse kisa on 2h.

Joten ei tuntuisi pahalta vaikka kisat vedettäisiin putkeen, tietenkin joku
tauko olisi hyvä olla välissä. Lauantaipäivä valintana puoltaisi sen verran
että kansa voisi tämän jälkeen siirtyä "normaaliin" viikonloppuelämään.

Sen verran siitä...mutta mitä tulee siihen ensimmäiseen Tomin viestiin, niin
sen verran voin kommentoida että saattaisiko "pikkukisoissa" pienen
osallistujamäärän syynä se että esim. edellisen ja sitä edellisen kilpailun
"lopputyötä" ei olla vedetty järjestäjän puolesta loppuun saakka kunnialla?
Tämä tahtoo vaivata useita "pikkukisoja" ympäri Suomen ja taajuusalueesta
riippumatta.

Tämä oli vain minun mielipiteeni, osa varmaankin on kahden päivän kannalla,
mutta saahan tuota jokainen mietiskellä. Hyppy sellaisen kaverin housuihin,
joka ei worki kotiasemallaan saattaa auttaa asian ymmärtämisessä.

73 de Jarno, OH6NJ

--
FAQ on WWW:               http://www.contesting.com/ccffaq.html
Submissions:              ccf@contesting.com