[CCF] Kuinkas on...

Klimoff Timo timo.klimoff@pt3.tempo.mol.fi
20 Oct 2000 10:08:00 +0300

jari.talkara@nokia.com  (20.10.00  09:34):
>Kotimaan kilpailuetiikan pohdiskelu tuo mieleeni SAC:ssä
>vastaantulleen tapauksen: eräs OK-asema työskentelee samalta
>asemalta eri kutsuilla ja vaihtaa jopa kutsuaan "lennossa"
>pitäen uuden QSOn toisella callilla heti perään, annettu
>sarjanumerokin on usein sama. Mitenkäs tällaiseen tulisi
>suhtautua pistemielessä ?
>Jari OH1BOI
>(OH1BOI@sral.fi)

Kyllä minä olen Pavelilta ottanut ihan mielelläni ne kaikki kolme kusoa ;=)
(OK1KCF, OK5DX, OK1KZ, joka lienee case johon BOI viittaa). Ja olen itsekin
CQWW:ssa joillekin OH-peditioille jakanut esim. 4 kusoa peräkanaa: OH1F, OH1AF,
OH1AB, OH9A.
Kotimaan kisoissa tämä menee sitten jo enemmän yhden aseman suosimiseksi ellei
tuota samaa tee riittävän monen aseman kanssa. OH1BOI:n kysymys mielestäni
muuttuu kahdeksi eri asiaksi kilpailusta riippuen (kotimaan kisa vai "ulkomaan"
kisa).
WRTC:ssä otimme Keken "kaikki kutsut" mielellään vastaan, se oli kuitenkin
pisara valtameressä verrattuna saksalaisten 100+ DL-asemaa tunnissa
pileuppeihin ...

Vastakysymys: Pitäiskö pileuppia pitävän aseman tulkita vasta-asemiaan, hi ?

Timo OH1NOA

Timo OH1NOA

--
FAQ on WWW:               http://www.contesting.com/ccffaq.html