[CCF] Kuinkas on...

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola@nokia.com
Fri, 20 Oct 2000 10:41:23 +0300

Terve,
Kommentoin nyt jo minäkin:

> Kotimaan kisoissa tämä menee sitten jo enemmän yhden aseman
> suosimiseksi ellei
> tuota samaa tee riittävän monen aseman kanssa.

Jos tuota tekee kahdenkymmenenkolmen kanssa, joista vaikka
4 sijoittuu 'top kuuteen' mutta jättää potentiaalisen top 3
sijoittuvan vain kahdelle kusolle ja näin pudottaa sen top
kuudesta..

Tämänkin kaltainen kusonpito on tietyntyypistä suosimista,
jota myös tapahtuu.

Itse en kotimaan kisoja tästä syystä worki.

>OH1BOI:n
> kysymys mielestäni
> muuttuu kahdeksi eri asiaksi kilpailusta riippuen (kotimaan
> kisa vai "ulkomaan"
> kisa).

Mitenniin?

> WRTC:ssä otimme "kaikki kutsut" mielellään vastaan, se
> oli kuitenkin
> pisara valtameressä verrattuna saksalaisten 100+ DL-asemaa tunnissa
> pileuppeihin ...

Ne Germaanit saattoivat kaikki workkia omilta asemiltaan omilla
kooleillaan. Se on reilua peliä.

> Vastakysymys: Pitäiskö pileuppia pitävän aseman tulkita
> vasta-asemiaan, hi ?

Ei siellä kukaan ole veljensä vartija mutta itseään voisi sen
verran olla valmis kritisoimaan että workkii minkä osaa eikä
minkä huvittaa tai katsoo jotenkin jotakuta muuta hyödyttävän.

73,
Jukka

--
FAQ on WWW:               http://www.contesting.com/ccffaq.html