[CCF] Kuinkas on...

jukka.kulha@nokia.com jukka.kulha@nokia.com
Fri, 20 Oct 2000 14:26:27 +0300

Moikka,

Määräykset ottavat kannan joka jättä "aukon" kutsujenn käyttöön. Kilpailujen
säännöt on yksi tapa, jolla asia voidaan korjata. Liito suositus sinällään
ei estä eri kusujen käyttöä, mutta sillä perusteella voidaan evätä liiton
kiertopalkinnon saaminen (liiton omat säännöt).

Olen Jarin kanssa samaa mieltä siitä, että OH-kisoissa tämä ei ole ongelma.
En tunne yhtään tapausta, jossa voitto olisi ratkennut tämän menettelyn
vuoksi. Tämän takia ei missään nimessä kannata jäädä kisoista pois!

73 de Jukka