[CCF] OH7WV @ N5YA

esa.p.korhonen@nokia.com esa.p.korhonen@nokia.com
Mon, 30 Oct 2000 17:00:04 -0600

Moi,

olin asemalla kahteen eri otteeseen, jouduin valilla kaymaan pojan
partioaktiviteeteissa, hi. Kun olin paikalla, olin aina pileup-asemalla
joten en paassyt oikein keskittymalla kuuntelemaan bandeja muuta kuin
satunnaiset S&P:t aina kun pileup hidastui.

Muutama signaali kuitenkin jai mieleen, lahinna 20:lta, jossa oli kolme
ylitse muiden: OH2U (S9+10), OH7M (S9+10) ja OH6MSZ (S9). Minkahanlaiset
himmelit MSZ:lla lienee....? Muita kutsuja jotka workin oli muistaakseni
2RA, 2BH, 2GV, 6XX, 3MMM, 5NZ, 8L jne. mutta kukaan naista ei ollut yli S6.
Suuria eroja Suomesta Teksasiin.....OH0-asemia ei kohdalleni sattunut.

Menetimme ukkosen takia kaksi tuntia lauantai-iltana, oli taas pakko pistaa
pillit pussiin. Kavi kuitenkin niin etta salama tuhosi yhden rotaattorin
kontrollerin ja myos stackmatcheille aiheutui sen verran vaurioita etta
esim. kolmen KT34XA:n stakista vain yksi antenni jai kayttoon ja ero olikin
sitten melkoinen.

80:lle tehtiin viime hetkella 3el lankayagi euroopan suuntaan 30m korkeuteen
ja se osoittautui erinomaiseksi. Ennen kaytossa olleella sloperilla ei
kuultu oikeastaan yhtaan niista asemista mitka yagilla workittiin.

4.6M pistetta vajavaisilla antenneilla nilkuttaen. Mainittakoon etta viime
vuoden tulos oli ollut 2.2M joten jos edelleen rakenteilla olevalla asemalla
tapahtuu ensi vuodeksi kehitysta samassa suhteessa niin ensi vuonna tehdaan
sitten 10 miljoonaa  ;-)

Tammosta.....

Esa w5/oh7wv

PS. Kylla se nyt pitaa uskoa etta Teksasin kontestikelit (seka radio-, etta
saa...) on viela vaikeemmat kuin kotomaan keskiosista workkien. Alabandit
ovat tosi nihkeita ja on enemman saanto kuin poikkeus etta ukkonen sotkee
kuvioita. Nain on kaynyt nyt kolmessa kisassa tana vuonna. Eipa siella
OH7M:lla ole paljo ukkosia nakyny CQWW:n aikoihin. Eika WPXien....