[CCF] Kalakukko CW - OH4A(OH6EI) + kommentit

Tomi Ylinen OH6EI tomi.ylinen@pp.inet.fi
Tue, 24 Apr 2001 16:56:09 +0300

Kalakukko CW  OH4A(OH6EI) Yleisluokka 100 W
Pisteet: 1590
QSO Dupe Mult
1/80:   38    0    9
1/40:   33    0    7
2/40:   42    0    9
2/80:   35    0    9
YHT:  148    0   34

Kalakukko SSB OH4A(OH6EI) Yleisluokka 100 W
Pisteet: 2110
QSO Dupe Mult
1/80:   62    0    9
1/40:   59    0    9
2/40:   63    0    9
2/80:   58    0    9
YHT:  242    0   36

QTH Nurmo, kunta 658

Kommentteja: Olipa taas makoisaa workkia. Hyvä keli ja kohtuullisesti
porukkaa mukana. Enemmänkin olisi voinut olla mutta taisi olla liian hyvät
säät ulkona. CW:llä joutui skarppaamaan piirien kanssa ja pari jäi silti
löytämättä.

Kuulin että foneosan jälkeen oli bandilla spekuloitu käyttämääni tehoa.
Minulle 100 watin luokassa workkiminen on filosofinenkin kysymys, joten ei
tulisi mieleenikään käyttää enempää. Eipä minulla edes ollut toimivaa
linkkua asemalla.

Olen kieltämättä itsekin ällistynyt SSB-osan jäljiltä. Oman käsitykseni
mukaan hyvä tulos perustuu dual-kuunteluun, notkeaan plokkausranteeseen ja
kelillisesti otolliseen sijaintiin. 40:llä kaikki tulivat kovaa joten
ilmeisesti minäkin kuuluin hyvin. Sain hyvän reiän 40:llä ja onnistuin myös
pitämään sen.

Kiitokset kaikille kusoista ja OH6LI:lle tunnuksen lainasta.

t Tomi

--
FAQ on WWW:               http://www.contesting.com/ccffaq.html
Submissions:              ccf@contesting.com