[CCF] CCF:n kotisivun tilanne

Klimoff Timo timo.klimoff@pt3.tempo.mol.fi
27 Apr 2001 09:37:00 +0300

CCF:n kotisivun tilanne on edelleen vakaa eli huono.
Aiemmin reflektorilla kuvaamani pattitilanne jatkuu edelleen eli kertaukseksi:
contesting.com:n serveri paukahti tammikuussa ja kaikki sivut menivät tuolloin
"down".

Monen viikon paikkailujen jälkeen sivut tulivat takaisin, mutta
Microsoft/FrontPage päivityslaajennukset eivät! Eli sivuja ei päässyt
päivittämään. Ja tilanne on edelleen sama vaikka olen ollut yhteydessä sivuston
"yliguruun" W4AN:aan, että teknisestä puolesta vastaavaan KM3T:oon. Viesti on
ollut suunnilleen "I'm working on it" (virallisesti) eli suomeksi "ei voisi
vähempää kiinnostaa suomalaisten kotisivun päivitys". Vaikka ilmaiseksi onkin
tämä mahdollisuus saatu niin en voi olla vetämästä tästä johtopäätöksiä
amerikkalaisen dot.com teollisuuden nykytilaan (ja ihmisten elämäntapaan) ...

Tarkoitukseni on siirtää sivut osoitteen: http://www.qsl.net/ccf alle. Uskoisin
että Bill Fischer, W4AN,:lta onnistuu palvelinasetusten sorkkiminen niin etta
nykyosoite ccf.contesting.com voisi säilyä ja viitata tuohon osoitteeseen.
Ainoa ongelma tässä on, että Harri OH6YF on mennyt varaamaan tuon osoitteen
vuonna 1998. Olen pyytänyt Harria kaksi viikkoa sitten selvittämään
käyttäjätunnuksen ja salasanan tuohon osoitteeseen. Odottelen Harrin seuraavaa
liikettä.

Eräs hyvä puoli qsl.net:ssä on, että sen päivitys ei ole Microsoft
-riippuvainen.

Eli koettakaa kestää,

sillä aikaa voi "nauttia" WRTC2002 sivuista osoitteessa http://www.wrtc2002.org

73, Timo OH1NOA