[CCF] Virukset...

Harri M. Mantila OH6YF-OH0MYF harry@oh6yf.com
Tue, 4 Dec 2001 01:03:38 +0200

charset="iso-8859-1"
Sender: owner-ccf@contesting.com

Moi!

Joo, mulla oli kanssa virus viikko sitten. Virusohjelma kuitenkin huomasi
sen heti. Jos sinulla ei ole virusohjelmaa, mutta pelkäät, että olet saanut
BadTrans viruksen, tutki kovalevysi Windows\system-hakemisto. Jos siellä on
tiedosto kdll.dll olet luultavasti saanut tuon tuholaisen koneellesi.

Jos BadTrans iskee, viruksen poistotyökalu löytyy osoitteesta:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.badtrans.b@mm.re
moval.tool.html

73 de Harri
Harri M. Mantila