[CCF] Narutetaan naapurit..

Klimoff Timo timo.klimoff@pt3.tempo.mol.fi
20 Dec 2001 08:30:00 +0200

Lehto Raimo ELISA  (19.12.01  23:42):
>Kiitos hyvin tehdyistä tuloksista Tanskaan OZ5WQ/ Peterille. OH-asemille
>tiedoksi, että maakohtaisia mixed tulokset olivat saatavilla vain Top Ten
>tasolla. Onnittelut Liettuaan ja Latviaan. Suomi pojat jäivät tällä kertaa
>pronssille. Lisää poweria peliin ja porukkaa mukaan kun taistellaan 2002
>kisassa.

Sanonpa mielipiteeni NRAU 2001 tuloksista - uskallan sen tehdä koska ns.
pärjäsin (=ainoa suunta alaspäin):

mielestäni tanskalaisten julkaisemat "lopputulokset" ovat jotain muuta.
Vertaamalla CCF:n kotisivujen ns. claimed scores listaan huomataan, että lokeja
ei ole tarkistettu ollenkaan tai selektiivisesti:

http://www.qsl.net/ccf/nrau01_e.htm

Toki olen tyytyväinen koska omat tulokseni ei laskenut pistettäkään - kotimaan
kisoissa on kuitenkin tottunut siihen, että täydellisiä lokeja ei olekaan.

Onneksi tänä vuonna SRAL (eli käytännössä kait Rami ja Eki) hoitavat homman,
joten voinemme luottaa siihen, että julkaistavat lopputuloksetkin on sentään
lokeista, jotka on tarkistettu.

73, Timo OH1NOA

PS: Maaottelussa tuli kait lähinnä "turpiin" sen takia, että meillä ei ollut 10
riittävän hyvää lokia molemmille modeille. Jos tulokset olisi laskettu
mixed-tuloksista(=10 parasta mixed-tulosta) laskemattakin luulen, että OH-maa
olisi ollut aika selväkin ykkönen.

--
CCF on WWW:               http://www.qsl.net/ccf/
Submissions:              ccf@contesting.com