[CCF] Re: [Fin-ham] OH-kilpailut

Harri M. Mantila OH6YF-OH0MYF Harri M. Mantila OH6YF-OH0MYF" <harry@oh6yf.com
Sat, 29 Dec 2001 21:45:14 +0200

Tervehdys!

> Kontestit on kivaa toimintaa - mutta vain yksi osa-alue
> radioamatööritoiminnan laajassa kirjossa.

Juuri näin! Mielestäni meidän kaikkien tulee ymmärtää miten hieno harrastus
meillä on, kun sen sisältä löytyy sisältöä eri osa-alueille. Itse olen
harrastanut monia eri osa-alueita - tavallaan omia harrastuksiaan kaikki -
ja olen nauttinut harrastuksen eri mahdollisuuksista! Ei kyllästy - niinkuin
varsinkin nuorille käy monissa kapea-alaisissa harrasteissa. Tätä meidän
kannattaisi käyttää aina hyväksi myös harrasteemme markkinoinnissa!

Lisäksi nämä eri osa-alueet voivat tukea toisiaan!

Koko viime kesän, syksyn ja alkutalven olen käyttänyt rakenteluun ja
kilpailumenestys on ollut lähinnä sivuseikka. Ehkäpä sitten kevään aikana
pystyn hyödyntämään näitä uusia juttuja kilpailuissakin. PÄÄASIA ETTÄ ON
NAUTTINUT SIITÄ MITÄ TEKEE! Uutta rakentelua on kuitenkin koko ajan
suunnitteilla ja mielestäni tämä tutkimus ja kehitystoiminta onkin tärkeä
osa harrastetta edelleen ja sitä kannattaa tehdä kaikkien osaharrastusten
puitteissa!

Näin uuden vuoden kynnyksellä peräänkuulutankin meidän harrasteiden sopuisaa
yhteiseloa! Meitä on kuitenkin niin pieni porukka, että vain yhdessä voimme
saada aikaan jotain sellaista kivaa minkä takia kannattaa harrastaa!!!
Kaikki osa-alueet kunniaan!!!

Oikein hyvää uutta vuotta kaikille ja kuullaan bandeilla!

Rakentavin terveisin,
73 de Harry OH6YF
Harri M. Mantila
OH6YF-OH0MYF