Vs: [CCF] OH-kilpailut

Martti Laine martti.laine@kolumbus.fi
Sun, 30 Dec 2001 21:00:54 +0200

Ukkelit-

Siinahan se lista on - 20 kpl on ihan hyva maara
kertoimia - sanomanvaihtoon ko kirjaimet.

Samalla tuodaan lokin lahettaminen arvoonsa -
esim lokillisesta óikeasta yhteydesta kaksinkertainen
pistemaara lokittomaan. Ja CCF/SRAL-managerit
speksaamaan KAIKKIIN OH-sarjan kontesteihin
sópivaa lokisoftaa - siina tulisi olla myos hyva post-
contest optio.

Ja itse lokit olisivat  avoimia webissa  - siina sitten
haviaa "hovinarrit" ja muut "varvatyt"!.

Palkintoihin on panostaminen - eritoten arvottaviin
"osallistujapalkintoihin" Operaattoreita profiloidaan
RA:ssa - voittajat ja muut "mielenkiintoiset" kontesterit
saavat kuviaan/juttujaan  esille. Tyonjako selvaksi
RA:n ja Pileupin valilla.

Tarkeimpien palkintojen jako laitetaan  takaisin arvokkaimmalle
SRAL:n vuotuiselle foorumille. ( Siella oli hienoa joskus
piipahtaa! )
.
Tehdaan aloittelija- ja muihin  kontestereiden
"kehityskaareen"  liittyvia luokkia.

Myos perusluokkalaiset omalla kaistallaan 80M:lla,  jolla
yleis-luokan asemat saavat vain vastata.

Esim:
B-luokka: 10 kontestia , jotka ylittavat 50% voittajan
tuloksesta.

A- luokka  5 kontestia , jotka ylittavat  75% voittajan
tuloksesta-

A-luokkalaiset saisivat OH kontesreiden   mustan  vyon -
leirikayttoon.( tassa huumoria kuivaa tekstia piristamaan! )

Nyt on taas aika palauttaa OH-kontestit arvoonsa - eritoten
kuin on niita ymmartava puheenjohtaja. Seurasin edellisen
paakirjoituksia ja siella ei yhdessakaan kannustettu mihinkaan
HF-workkimisen saralle. HF kontestit  eivat  ikaankuin olleet
6-vuoteen muodissa.

Nyt olisi  taottava kun rauta on kuumaa.....varmaan SRAL ja
CCF loytavat hyvan tyonjaon yhteisessa asiassamme.

Martti, OH2BH