[CCF] OH-kilpailut

Lehto Raimo ELISA raimo.lehto@elisa.fi
30 Dec 2001 21:29:00 +0200

Olen ollut pois sähköpostin äärestä joulunpyhät ja vain rajoitetusti
bandillakin. Nyt 30.12. olen taas puikoissa ja mielenkiinnolla lukenut
sähköpostia pyhien ajalta. Onpa paljon mielenkiintoisia ajatuksia, ajatellen
huomenna alkavia managerin tehtäviä. Olen noin puolivälissä kun sähköpostissa
oli 76 mailia....

Olen pienessä ryhmässä pohtinut OH-kilpailujen uudistusta jo kesästä alkaen.
Mukaan on tietysti saatava useita tahoja ja sääntöjen muokkaaminenkin on
tehtävä järjestäjien kanssa yhteistyössä. Piirijako on mennyttä, mutta on
muitakin mahdollisuuksia. Onhan meillä esim. kertoimet NRAU malliinkin
käytettävissä. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että maantieteellisten
alueiden/ luokkien mukaanotto voisi innostaa tietyillä alueilla. Se tasoittaa
kelien alueellisia eroja ainakin hiukan. Eroja on kuitenkin aina jo esim.
tunnettuuden takia. Ei eroja pois saa kuin arpomalla kutsut ennen kisaa ja
workkimalla vain CW:tä 50 km säteellä...

Seuraan keskustelua mielenkiinnolla ja laitan vinkit talteen kehittelyä
silmälläpitäen. Älkää repikö vielä pelihousujanne. Niillä voi olla vielä
käyttöä.

73 de Rami/ OH2BCI

--
CCF on WWW:               http://www.qsl.net/ccf/