[CCF] Filtteritilaus Inradilta FT1000MP radioihin

Juha Rantanen oh6xx@sral.fi
Wed, 7 Feb 2001 13:40:03 +0200

Moro

Onko tällä listalla kiinnostuneita tilaamaan Inradilta www.qth.com/inrad
FT1000MP radioihin filttereitä. Mikäli minä ja OH6MSZ saisimme vielä
muutaman innostuneen lisää niin saisimme -20% alennuksen tilauksen hinnasta,
vaatimus kun on 10 kpl filttereitä saman merkkiseen radioon. Filsut oavt
suunnilleen saman hintaisia kuin Yaesun omat mutta käyttäjät väittävät
niiden olevan "huomattavasti" parempia kuin Yaesun omat. Ainakin Inradilta
löytyy 1,8kHz filsu SSB:lle mitä Yaesun listasta ei löydy. Niitä joita
yhteistilaus kiinnostaa pistäköön mailia minulle.

Juha OH6XX

--
CCF on WWW:               http://ccf.contesting.com
Submissions:              ccf@contesting.com