Re: [CCF] QSL-tarroja N6TR:stä

Juho Salonen juho.salonen@nic.fi
Sun, 07 Jan 2001 19:54:16 +0000

Moi

Yksi vaihtoehto olisi varmaan käyttää välissä ohjelmaa nimeltä BV - QSL Management and Label Printing by DF3CB
löytyy netistä http://www.qsl.net/df3cb/bv.html . Siinä olisi ainakin se etu että voi yhdistää isommankin kasan lokeja yhdeksi isoksi ja printata
qsot kerralla. Ohjelma lukee "kaikkia" yleisiä loki formaatteja ja on ainakin mun käsittääkseni ollut useammankin ison
pedition qsl-hallinta ohjelmana. Kannattaa ainakin vilkaista.

73
Juho
oh5joc@sral.fi