[CCF] Joulukilpailu 2000 tulokset

Jari Jussila Jari.Jussila@oh2bu.pp.fi
Wed, 24 Jan 2001 00:32:10 +0200

Pertti!

         Olen kyllä toista mieltä! Lähettämättömien lokien lista ei ole
mikään "rangaistus", varsinkin kun Joulukilpailun säännöissä selvästi
todetaan, että lokia ei ole pakko lähettää.

         Kilpailun ja lokien tarkastuksen "läpinäkyvyys" on tärkeä asia
jokaiselle kilpailijalle. Tuloksista ja lähettämättömien lokien listasta
jokainen näkee, ketä oli mukana kilpailussa ja paljonko virhepisteitä
sateli. Erityisen fiksua on tuo "alle 10 kusoa" pitäneiden lista eli ne,
joiden kusot eivät lopulta kelvanneet tuloksiin. Oma score on nyt helppo
verifioida näiden tulosten perusteella ja yrittää parantaa seuraavaan kisaan.

         Jari, OH2BU