[CCF] Writelog

Korhonen Esa.P (NET/Dallas) esa.p.korhonen@nokia.com
Tue, 2 Oct 2001 14:27:35 -0500

Moi,

juu, jonkun verran on kokemuksia. Tuolla N5YA:lla on kaytetty Writelogia
kaikissa niissa operaatioissa joissa olen parin viime vuoden aikana
ollut mukana. Siella on 5 PC:ta yhdessa ethernettia kayttaen. Tahan
saakka CT:ta kayttaneena kokemukset Writelogista ovat olleet varsin
positiivisia, yhtaan kertaa ei ole tarvinnut koneita bootata
lokiohjelman kaatumisen takia, koska crasheja ei ole ollut.
Kommunikointi koneiden valilla on ollut 100% luotettavaa ja kaikki
koneet nayttavat aina samaa QSO-maaraa, scorea jne. CT ei ole aina
kyennyt moiseen....

Vuosikausia CT:ta kayttaneena uusi kayttoliittyma vaati tietenkin
totuttelua ja joustavan kayton opettelu vaati pari kontestia, mutta kun
sen kanssa on nyt tullut tutuksi, niin ohjelma tuntuu erittain
hyvalta....lisaksi nayton ja ikkunoiden raatalointi on erittain helppoa,
jopa keskella kontestia.

Voin suositella, seka single- etta multioperaatioihin.

73 de Esa w5/oh7wv

-----Original Message-----
From: ext harri.mantila@nokia.com
Sent: Monday, September 17, 2001 4:51 AM
To: timo.klimoff@pt3.tempo.mol.fi; ccf@contesting.com
Subject: RE: [CCF] Writelog

Moi!

Hommasin ohjelman kuukausi sitten.

Olen pyörittänyt sitä kotona LAN-verkossani testausmielessä kahdella
koneella. Joitain ohgelmia on ollut Windowsin kanssa. Windows tökkii ja
mikään ei toimi jouhevasti niinkuin normaalisti samoilla koneilla. En
tiedä
johtuvatko ongelmat Windowsista vai Writelogista. Jossain välissä
asennan
Windowsit uudelleen ja katson mitä tapahtuu.

En em. asioista johtuen ole vielä uskaltanut ottaa ohjelmaa tositoimiin.

Onko muilla kokemuksia??? Olisi kiva kuulla!

73,
Harry OH6YF
Harri M. Mantila
OH6YF-OHØMYF-MØBYF