[CCF] Writelog

Korhonen Esa.P (NET/Dallas) esa.p.korhonen@nokia.com
Wed, 3 Oct 2001 07:34:04 -0500

Kylla SO2R op tarvitsee erillisen boxin. Eipa silti, jonkinlainen boxi
SO2R:aan tarvitaan joka tapauksessa, jotta hommasta saa kaiken irti.

Onneksi niitakin alkaa olla mukavasti saatavana kaupallisesti, jos
moisen tekeminenkaan nyt ei mitaan ruudinkeksijaa tarvitse :^). Aikaa ja
vaivaa kyllakin.

73, Esa

-----Original Message-----
From: ext Harri M. Mantila OH6YF-OH0MYF [mailto:harry@oh6yf.com]
Sent: Tuesday, October 02, 2001 8:48 PM
To: Korhonen Esa.P (NET/Dallas); 'CCF'
Subject: Re: [CCF] Writelog

Joo, nyt olen formatoinut C-partition ja asentanut käyttiksen uudelleen.

Tuntuu, että ongelmat johtuivat Windowsin asennuksesta. En ole vielä
laittanut Writelogia koneeseen, mutta se pitää tehdä tällä viikolla.

Esa, oletteko koskaan workkineet SO2R WL:llä? Miten ohjaatte CW-porttia
kahdelle radiolle? Ohjelmassahan pystyy valitsemaan vain yhden portin
CWtä
varten. Pitää kai olla SO2R boxi millä valita ulostulon kohde.

73 de Harry
Harri M. Mantila
OH6YF-OH0MYF
harry@oh6yf.com