[CCF] kalakukko logs

jari.kulkki@nokia.com jari.kulkki@nokia.com
Fri, 5 Apr 2002 09:08:55 +0300

Minulla ainakin 80m dipoli vaatii lyhennys/pidennys-operaation cw- ja fone-osiin. Siihen tarvitaan 10-15min tauko. Tietysti voi tehdä erilliset antennit niinkuin monilla varmaan onkin.

Muutenkin olen sitä mieltä että samanaikainen kahden moden käyttö tai putkeen ajettava 4 tuntia voi vähentää osanottoa. Jos kokonaisaika olisi lyhyempi niin ehkä sitten.

-Jari, 1EB