[CCF] kalakukko logs

Tomi Ylinen OH6EI tomi.ylinen@pp.inet.fi
Fri, 5 Apr 2002 19:33:07 +0300

Tässähän on tullut oikein kiinnostavia pointteja, monelta kantilta.

Oma näkökulmani on tietysti sellainen, että ajattelen kusomäärien
maksimointia, siitä kommenttini periodisääntöön. Tunnustan kuuluvani, ja
haluankin kuulua, "kuumaan sarjaan" eli tosissaan kilpaileviin (tosin Eran
kommentti oli yliampuva eikä välttämättä tottakaan, kiitos kuitenkin;-).
Siis kilpailen tosissani mutta en hampaat irvessä.

Mielestäni kilpailemisen pitää olla ensisijaisesti hauskaa, eikä liikaa saa
kiinnittää huomiota siihen kuka voittaa tai ei voita. Tämä kilpailusääntöjen
erilaistaminen ja uutuuksien kokeilu luo mielenkiintoisia tilanteita ja
onhan sekin sitten kiinnostavaa nähdä, saadaanko uusien sääntöjen myötä
uusia kutsuja top-listoille.

Väkisellä ei porukkaa kisoihin saada. Mutta jos keksitään hyviä ideoita,
niin potentiaalia on. Nähtiinhän se viime syksynä OJ-pläjäyksessä, jossa 80
oli pullollaan iloisesti kusottelevia hamsseja.

t T