[CCF] K.S.Sainion kerholuokka?

Lehto Raimo ELISA raimo.lehto@elisa.fi
12 Apr 2002 09:07:00 +0300

Järjestäjä eli SRAL lienee vastuussa. Kerhokilpailun säännöt oli ra:ssa 12/
2001 jolloin edellinen manageri  oli vastuussa. Sainion nykyiset säännöt on
tehty sääntöjä valmistelevassa työryhmässä jossa oli 3 henkilöä joista yksi
allekirjoittanut. Kerhokisa noudattaa alkuperäistä ajatusta liekö se sitten
Bresnevin ? Edellinen kisa 2001 oli muutenkin poikkeussäännöillä, koska se
pidettiin SRAL juhlakilpailuna. Kerhopytty oli myös välissä katkolla ja sen
oletettiin jäävän pois. OH2AQ lahjoitti sen kuitenkin uuteen kiertoon.
Tavoitteena oli alunperin nimenomaan kerholuokkien aktivointi. Koska Sainiossa
on tavallaan kaksi kerholuokkaa a) joukkuekilpailu ja b) multi-multiluokka
syntyy tasapuolisuusongelma kerhopyttykisaan. Näistä piti toinen aikanaan
valita pyttykisan sarjaksi ja päädyttiin joukkuekisan valintaan. Ehtonahan oli
alunperin lisäksi se että kerhon asematunnus on mukana kilpailussa.
Pyttysarjaan otetaan kuitenkin kerho/ joukkuekisan tulokset.

Rami/ OH2BCI

Juha Rantanen  (11.4.2002  20:53):