[CCF] Start Help uuTest ohjelmaan.

OH3UU oh3uu@welho.com
Sat, 14 Dec 2002 15:40:54 +0200

Moro

Joulukisa lähestyy ja sille on löytynyt uusi järjestäjä, CCF.
Nykyaikaisen kilpailun olemukseen kuuluu sähköiset lokit, jotka auttavat
järjestäjää tarkistamaan lokit. Itseasiassa sähköinen loki lienee edellytys,
että joku viitsii enää ottaa lokintarkastuksen kontolleen. Valitettavasti
barrikaadeille ei nykyaikana enää löydy talkoovoimaa, vaikka kuinka joku
heiluttaisi lippua. Marttyyrit palavat hetkessä loppuun.

Jos sinulla on epäselvää millaisessa muodossa sähköiset lokit olisi hyvä
lähettää, niin vieraile CCF.n sivulla http://www.qsl.net/ccf/ohforms.htm
siellä yritetään selventää asiaa.

Yksi vaihtoehto on käyttää uuTest ohjelmaa, jonka asennuspaketti on
ladattavissa kotisivultani  http://koti.welho.com/rlund/  Asennuksen jälkeen
tarkista onko kotisivullani uudempi päivitysversio ko. ohjelmasta ja lataa
tarvittaessa se.

Koska monella meistä on ylikorostunut vastenmielisyys opiskeluun (Help
tiedoston lukuun), niin olen tehnyt Start Helpin uuTest.exe ohjelman
peruskäyttöön. (tämän viestin liite).

Muuten olen sitä mieltä, että Joulukisaan voi osallistua vaikka ainoana
tarkoituksena opetella sähköisen lokin tekoa.

Risto

--- StripMime Report -- processed MIME parts ---
multipart/mixed
  application/msword
---