[CCF] RE: aktiivisuuskisa!

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola@nokia.com
Wed, 18 Dec 2002 09:08:40 +0200

Terve,
En ole milloinkaan osallistunut foneralliin enkä edes
muista kuulleeni moisesta.
Kaikkea kuulemaansa tai näkemäänsä ei voi muistaa.

Foneralli ei tullut esille sillä porukalla jolla tuosta
keskustelin.

10m aktiviteetti tapahtuman status näyttää olevan että
Tanskassa ja Norjassa on aktiviteettia mutta heiläkään
ei ole yhtenäisiä sääntöjä.
Ainakin toinen noista maista käyttää lokaattoria
sanomavaihdossaan.

Ennakkotiediedosta poiketen Ruotsissa ei kilpailla tuona
viikonloppuna.

Jos keskiviikko tapahtuma onnistuu edes jotenkin, laitan
kaiketi TOEC reflektorille siläläisille kutsun tulla
mukaan.

Se minun kirjoitukseni oli tarkoitettu sellaiseksi että
mennään bandille katsomaan mitä saataisiin aikaan, miten
naapurit oikeasti workkivat ja millainen suomalaisten panos
sinä iltana voisi olla.
Kyse ei ole niinsanotusta vakavasta kilpailusta - ainakaan vielä.

Sanomanvaihto ja muukin sen tapahtuman ympärillä ottaa
jonkinlaista suuntaa jos nähdään tarpeelliseksi.

Mennään bandille kuuntelemaan mitä siellä tapahtuu ja
workitaan.

Itse aion olla paikalla jos olen Somerolla 8.1.

Yhtenä parannusideana on ehdottaa 160m:lle vastaavaa tapahtumaa.

Yleisartikkeli kipatyöskentelystä on tulossa kyllä.
Sellaista ei olekaan ollut muutamaan vuoteen.

73,
Jukka