[CCF] Kerhopytty 2003 ja toiveet joulupukille

jukka.kulha@nokia.com jukka.kulha@nokia.com
Wed, 18 Dec 2002 20:44:03 +0200

Moikka,

Ra:ssa oli kerhopytyn säännöt. Ne perustuvat olettamukseen 2003 säännöistä, näin oletan.

Itse kerhopyttyä perustamassa olleena voisin hyvinkin uskoa, että kerhoasemaluokan osalta sääntöjen yhtenäistäminen on kesken. Aikanaa KS Sainion kisaaan lahoitettiin oma pyttynäs josta KS:n oma tiimi kisa alkoi. SE pytty kait loptetti kiertämisensä ajat sitten?

Itse olen myös sitä mieltä, että KSS voisi olla samoilla linjoilla kerholuokan (perinteinen M/M)suhteen kuin muutkin kisat.

73 de Jukka OH2MA