[CCF] Re: EI VOI olla totta - no, ei todella olekaan!

Lehto Raimo EC Raimo.Lehto@elisa.fi
Fri, 27 Dec 2002 10:09:51 +0200

En aikonut kirjoittaa tiiliskiviromaania pääkirjoitusaiheesta. Jotain kuitenkin. Totta on, että päätoimittaja näytti kirjoituksensa hallituksen kokouksessa kysyen oliko pahasti sanottu. Vastasin rehellisesti "kyllä". Lehden päätoimittaja ei tarvitse lupaani mielipiteidensä julkaisemiseen. En myöskään ollut varma että teksti siinä muodossa edes julkaistaan. Mielessä kun oli vielä viime kesäinen tapahtuma jossa päätoimittaja esitti lehteen tulevan pääkirjoituksen hallitukselle ja jota ei kuitenkaan koskaan siihen tullut. Muutamille jäi ikävä kusetuksen maku silloisesta asiasta. Jukka 6LI vastatkoon puolestaan miltä hänestä nyt tuntuu aloittaa uutena managerina. Minusta kirjoitus oli sävyltään negatiivinen, syyllistävä eikä mitenkään yhteistyötä edistävä tai kannustava. Vihjailut harkitsemattomista muutoksista antavat kuvan että nimenomaan ne ovat olleet syynä kisojen osallistujamäärien laskuun. Onko olemassa tilastoja että näin on todellakin tapahtunut. Minulla taas on tunne että erilaisten OJ, haastekisa ym. aktiviteettien ansiosta v. 2002 kotimaankilpailuissa oli harvinaisen vilkasta. Olen saanut kiitosta myös kisojen siirtämisestä yhdelle päivälle. Piiriasia ja lokipakon poistuminen samoin. Sähköisen lokin vaatimus ei ole aiheuttanut minulle kuin yhden konkarin murahduksen. Hänkin ymmärsi järjestäjien lokitarkastusvaikeudet ja heltyi kun sai sopimuksen naapuriavusta. Koin että pääkirjoitus oli puheenjohtajan tapa kiittää manageria, järjestäjiä ja sääntöuudistusten taustavoimia työstään. Perille meni.. Kiitos kilpailuporukalle tuesta ja kannustuksesta. Hyvää Uutta vuotta.

tv. Rami/ OH2BCI, kohta entinen kilpailumanageri

Raimo Lehto
Elisa Networks Oy/ Teletilat
PL 400, 00061 Elisa
Puh. 010 26 23006, 050 552 1153