[CCF] Kukako hyötyy??

Pasi Luoma-aho pasi.luoma-aho@sysopen.fi
Tue, 31 Dec 2002 00:11:41 +0200

OT Seppo,

Mennyt on mennyttä - **valitettavasti** - mutta EI KAIT sen tarvitse olla edelleen myös tulevaisuutta????

Olen henkilökohtaisesti erittäin ylpeä siitä, että WRTC meni lopulta niin hienosti kuin meni - *EIKÄ TODELLAKAAN kiitos* SRAL ry:n puheenjohtajan, vaan nimenomaan KIITOS CCF ry:n sekä SRAL ry:n kilpailumanagereiden!

Ehdotan, että jututat asian tiimoilta useampaa omaa SRAL ry:n hallituksessa juuri nyt olevaa luottohenkilöäsi (muitakin kuin suoranaisia asianosaisia).  Päässet kohtuu hyvin kartalle siitä, mikä on rakentavaa yhteistyötä ja ylipäätään yhteistyökykyä, ja mikä on jotakin aivan muuta.

73 de Pasi OH2IW/OH6UM

.........>
> Pasi 2IW vihjaa Jussilan edesottamuksiin WRTC-prosessin taustalla. Toivon,
> että saamme ihan konkreettisia yksityiskohtia tapahtumista ns suuren yleisön
> tietoisuuteen. Sitten jokainen voi itse päätellä, millainen henkilö
> liittoamme johtaa. Tietääkseni ainakin yksi WRTC-organisaatiossa toiminut
> merkittävä henkilö on eronnut tai eroamassa liitosta.
Edellisellä tarkoitan juuri tällaista asioiden kulkua.
Kuka siitä hyötyy, että niitä asioita julkisuudessa kaivellaan? Mennyt on
mennyttä - eikä sitä takaisin saa.
Kyseessä ei voi olla muuta kuin kosto. Se ei ole kovin rakentavaa.
Halutessaan saa henkilövaihdoksia aikaan sivistyneemmälläkin tavalla. Jos
tarvetta on.