[CCF] EQSL kummallisuuksia

Jarno Savonen oh6nj@nic.fi
Mon, 11 Feb 2002 05:54:22 -0000

Tere!

Jotta ei väki vielä ehdi vetäisemään puuroa väärään kurkkuun ja
polttamaaan takassa paperikortteja, niin selvitykseksi vielä asiaa
seurattuani.

Tämä "DXCC-hyväksyntä" EQSL:n suhteen on vielä melkoisen
karvalakkimallinen. Mikäli olen ymmärtänyt oikein, tulee EQSL-palvelun
tulostaa kortti ja verifioida yhteys perinteisen postin kautta. Tässä tilassa
EQSL-palvelu toimii tavallaan QSL-managerina.

Käytännössä siis tämänhetkinen elektroninen QSL-kortti on siis puoliksi
elektroninen, mikäli se halutaan hyväksyttäväksi ARRL:n toimesta.

BTW, tuo kortin tulostuttaminen sitten maksaa, joten mikä on
loppupelissä hyöty? Paremmin asian tuntevat voinevat kommentoida.

Niis kyseessähän on: http://www.eqsl.cc

Ainakin itse odottelen vielä suurempia muutoksia kyseisessä palvelussa
ja lähettelen korttini perinteisillä tavoilla. Suosittelisin muita tekemään
samoin...

73 de Jarno, OH6NJ

Ilmainen Internet @ http://www.nic.fi/

--