[CCF] WPX-plaque

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola@nokia.com
Tue, 19 Feb 2002 10:14:33 +0200

Moro,

Firmat joissa teetin ne 10 vuotta sitten ovat
manan majoilla enkä itse ole enää Tampereella
kuin päivän kuukaudessa vaikka tätä mailia
sattumalta Hervannassa näpytän.

Parempi puusepänverstas ja joku pienoismallipaja
löytyvät varmasti Helsingistä tai miksei vaikka
Porista.

Salon seudulla ei ole semmosta pienoismallipajaa
jolla saisi teetettyä metallilaatan; ainakaan en
tiedä.

Vaatii teettäjältä autolla ajoa, suunsoittamista
ja ihan työtäkin..
Helppo teettää jenkeissä.

Ari voi miettiä teettääkö Suomessa vai tilaako.

73,
Jukka