[CCF] Re: [Fin-ham] OH-kilpailuista pikkuisen

Timo Timo" <timo.klimoff@kolumbus.fi
Tue, 8 Jan 2002 11:41:37 +0200

>    Kisan aikana ihmettelin asemaa XXXXX Second Op.: mitä ihmettä siellä
> oikein tapahtuu. Luin säännöt vielä kerran, ja hämmästykseni kasvoi kisan
> edetessä. Yleisluokan asema, jollainen asema eittämättä on, workkii
> yleisluokan asemia, eihän se kisan sääntöjen mukaan ole mahdollista.
> Varoitin sec.oppiakin vastaamasta asemalle, jottei tulisi tahallista tai
> tahatonta sääntörikkomusta.

Minä en ehkä ymmärrä lukemaani:

mutta eikös Peruskisassa ole tähänkin asti voinut perusluokkalainen osallistua yleisluokan asemalta (käyttäen yleisluokan aseman kutsua, esim. kerhoaseman)? Ja olikos Jukankin second op. sitten ollut kisassa mukana OH8OB kutsulla?

Minulta jäi varmaan tosiaan näiltä osin pointti tajuamatta tai sitten Jukka muotoili asian jotenkin puutteellisesti.

Siitä olen samaa mieltä, että jos RA:ssa 12/01 julkaistaan vuosikilpailun säännöt niin olleellisten sääntökohtien muuttaminen tuntuu erikoiselta sen jälkeen, mutta se on taas eri juttu se.

NRAU:ssa kuullaan!

73, Timo OH1NOA

--
CCF on WWW:               http://www.qsl.net/ccf/