VS: [CCF] Puhtaan HF- taajuuden puolesta

Heino Jukka jukka.heino@mail.kajak.fi
Thu, 16 May 2002 11:09:13 +0300

Mikäpäs tuossa - kunhan saman tien sitten keskustellaan dxpeditioiden ja
hiemankin harvinaisempien dx-asemien kohdalla siitä, että he workkivat
asiallisesti:
1. Jos mennään numeroittain, niin mennään numeroittain loppuun asti eikä
siirrytä vitosen kohdalla takaisin yleiseen huutokuoroon.
2. Tunnus annetaan riittävän usein: olisiko esim. 5 QSO:n jälkeen sopiva?
Eikös 10 minuutin kutsun antamissääntö liene maailmanlaajuinen?
Ainakin minä olen huomannut, että jos näitä rikotaan, on kaaos valmis. Liian
usein DX on niin iso herra, ettei hänen tarvitse välittää mistään mitään.
(Miten olisi, voisiko esim. OHDXF sponssauksen yhteydessä vaatia joitakin
"hyviä tapoja" noudetettavaksi? Rahalla on valtaa, ja kun riittävän moni
pulju ottaa sponssauksensa pois, luulisi peditiosakinkin hiljalleen
ymmärtävän.)
Jukka OH8OB

> Jukka Heino
> www.oh8ob.net
> Any simple problem can be made insoluble if enough meetings are held to
discuss it.
(Mitchell's Law of Committees)