[CCF] WPX CW & WRTC

jukka.kulha@nokia.com jukka.kulha@nokia.com
Wed, 22 May 2002 13:46:46 +0300

Tervehdys,

TILAISUUS PÄÄSTÄ VIRALLISELLE WRTC-ASEMALLE OPEROIMAAN

Tulevana viikonloppuna on WPX CW -kisa jonka yhteydessä on myös WRTC-asemien asemien testaus ja toimintojen kenraaliharjoitus.

Nyt olisi paikka tarjolla "testikuljetajaksi" WRTC-asemalle. Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä minuun mailitse tai puhelimitse puh 050 4830488.

Voit itse määritellä miten ja millä vakavuudella kisaa operoit. Pääasiallinen tavoite on asemkokonaisuuden testaaminen. Eli kilpailullisen tavoitteen määrittelee operaattori itse.

73 de Jukka OH2MA