[CCF] CT:n verkottaminen

Juha Rantanen oh6xx@sral.fi
Wed, 13 Nov 2002 10:35:17 +0200

Ok, kiitoksia Jari korjauksesta. Täytyy siis käydä itsekin tsekkaamassa
uusimmat N1MM:n viritykset. Onko joku muuten testannut softaa multi-op
ympäristössä?

Juha OH6XX
----- Original Message -----
From: <Jari.Ojala@pkcgroup.com>
To: "Juha Rantanen" <oh6xx@sral.fi>
Cc: <ccf@contesting.com>
Sent: Wednesday, November 13, 2002 10:33 AM
Subject: Vs: Re: [CCF] CT:n verkottaminen

N1MM on verkotettavissa yhtä helposti, IP:t kohdalleen ja saat ainakin 16
konetta verkkoon vai saiskohan enemmänkin.... En käytä vielä softaa, mutta
olen tutkiskellut sitä mielenkiinnolla.

Jari

                    "Juha
                    Rantanen"             Vastaanottaja:
<ccf@contesting.com>
                    <oh6xx@sral.fi              Kopio:
                    >                             Aihe:     Re: [CCF] CT:n
verkottaminen
                    Lähettäjä:
                    ccf-admin@cont
                    esting.com

                    13.11.2002
                    10:18

Arin ehdottamassa CTWin:ssä on tällä hetkellä helpoin verkotus.. Laitamalla
koneisiin 10.0.0.x sarjan IP-osoitteet, kytkemellä koneet toisiinsa esim.
hubin kautta ja käynnistää ct:n -enet lisä-komennolla. Eli kannattaa tehdä
vaikka ct.bat file jossa on komentorivinä ctwin.exe -enet . Sitten vaan
"shortcut" (pikakuvake) työpöydälle ct.bat filestä ja tuplaklikkaamaalla
ct-käyntiin. Alkuasetusten jälkeen CT tuo normaalin COM-portti
asetusikkunan
johon ei tarvitse tehdä mitään ellei halua lisätä jotain konetta com-portin
kautta verkkoon jne..

N1MM:n softa on tarkoitettu SO:lle joilla ei ole kuin yksi kone käytössä.
Ainakaan joku aika sitten vierailtuani sivuilla ei siellä puhuttu
verkottamisesta mitään.

Juha OH6XX