[CCF] SAC:n tulevaisuudesta - mietteitä SAC 2002:n jälkeen

Pasi Luoma-aho pasi.luoma-aho@sysopen.fi
Mon, 7 Oct 2002 19:00:37 +0300

Moi,

Olkoonkin, että suosiollisilla SAC 2002 keleillä on kenties ajatuksiini vaikutusta, mutta tämänhetkisissä fiiliksissäni olen taipuvainen pitämään kiinni erillisistä CW ja SSB viikonlopuista.  Omat kokemukseni 100w SAC-qsoiluista sekä CW:llä että SSB:llä olivat kaikenkaikkiaan varsin positiiviset, ja palan halusta ottaa revanssit vuonna 2003. ;-)

Samanaikainen RTTY-kisa ei haitannut omia low power qsoilujani käytännössä lainkaan.  Johtuiko siitä, että low powerina vfon pyöräyttäminen oli aina tarpeen tullen varsin helppoa...? ;-)  Ja kumma kyllä - minun mielestäni qsoja tuli kyllä uudellakin taajuudella - ja jos ei tullut, tuli tuumittua aika nopsaan seuraavaa liikettä.  Toki F1:stäkin tuli painettua, mutta sehän ei menoa haitannut. ;-)

Katsokaapa myös skandinavian ulkopuolisten SAC osallistujien antamia kommentteja esim. SM3CER:n www-sivuilta:  http://www.sk3bg.se/contest/index.htm  Aikamoista mannaa skandinaaveille ja täkäläisille operointitaidoille - erityisesti CW-kisan kommentit! Mitäs jos vaihteeksi vähän satsattaisiin nykyisen SAC:n globaalimpaan markkinointiin...?!

73 de Pasi OH6UM / OH2IW