[CCF] RE: [CCF] SAC:n tulevaisuudesta - mietteitä SA C 2002:n jälkeen

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola@nokia.com
Tue, 8 Oct 2002 08:56:03 +0300

Huomenta,
Yhteen viikonloppuun meneminen ei tule ehdotukseksi
ainakaan tällä haavaa.
Äänet eivät juuri jakaantuneet tässä kohtaa vaan
kanta on kahden viikonlopun säilyttämisen kannalla.

Teen koosteen sääntömuutosasioista julkiseen
keskusteluun ensi viikon alussa.

Eli SRAL:n ehdotusta ei olla vielä tehty.

Se tehdään lokakuun loppuun mennessä
ja kantoja voidaan muuttaa vielä sen jälkeenkin.

73,
Jukka