[CCF] RE: Re: [CCF] RE: [CCF] SAC:n tulevai suudesta - mietteitä SAC 2002:n jälkeen

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola@nokia.com
Tue, 8 Oct 2002 11:48:49 +0300

SAC2003 webmaster paikka tuli sitten auki tällä kirjeellä.

Runsaslukuiset ilmoittautumiset kontestimanagereille!

Timo, tiedätkö ketään vapaaehtoista joka osaa tehdä webbiä?

73,
Jukka