[CCF] RE: ei-osallistuvien asemien workkiminen

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola@nokia.com
Tue, 15 Oct 2002 11:42:29 +0300

Terve,
Valtaosa ulkomaisista vajaan sata yhteyttä workkineista
ei lähetä lokiaan.
Se on se suuri yleisö joita meidän pitäisi saada
tähän mukaan.
Viime kisassa ainakin minun piti selittää useille asemille
että tarvitsen sarjanumeron.
Itse en laittanut lokiin yhtäkään asemaa joka ei olisi
antanut sarjanumeroa tai että antoi 001 pitkän pyytämisen
jälkeen toiselle ja sitten minulle taas 001.

Se vaikutti kertoimeen selkeästi fonella.
Haluaisin päästä tällaisesta viattomien bandillaolijoiden
kiusaamisesta eroon; merkitään vaan reilusti että ei
ollut kisassa mutta oli bandilla ja lokiin 999.

Ainakin CW:llä yksi asema muutti periaatettaan; ensin tuli
'not in contest' ja 'tt1?' pyyntöön tuli 'C' vastaukseksi
mutta sama asema workki myöhemmin asemia ihan reippaasti
sarjanumeroa antaen.
Ja oli 'unohtanut' edellisen yhteyden.

73,
Jukka