[CCF] RE: ei-osallistuvien asemien workkiminen

Poyhonen, Mikko (FI36) Mikko.Poyhonen@Honeywell.com
Tue, 15 Oct 2002 10:56:06 +0200

Minusta ongelmaa ei ole  silla jos asema pitaa yhteyksia niin kai sen voi
silloin workkia jos saannot antavat siita pisteet/kertoimen niin miksi ei?
Uusi saanto parantaisi tilannetta siten etta vasta-asemat valttyisivat
sarjanumeron tinkaajilta ja jos sen saa niin yleensa kaikki saavat saman
numeron. Nykyinen tilanne aiheuttaa sen etta ei kisassa mukana oleva
vasta-asema kyllastyy sarjanumeron mankujiin ja menee qrt tai siirtyy pois
kontesti bandeilta/modelta. saanto itse asiassa vain helpottaisi tilannetta.
Ainut negatiivinen seikka on se etta vasta-aseman lokit tosin jaavat tassa
tapauksessa 100% saamatta ja se tietysti antaa tilaa eparehelliselle
kerrointehtailulle. Tosin voihan sitakin yrittaa valvoa tarkastajien
puolelta pistetarkastuksilla ja pyytamalla DX:n lokin kilpailun ajalta? Tai
ottaa kotimaan kilpailuista tuttu saanto voimaa: vasta-aseman kutsun pitaa
olla vahintaa NN:n aseman lokissa?

73,

Mikko, oh4xx