[CCF] RE: CQ WW - puute edelleen !

harri.mantila@nokia.com harri.mantila@nokia.com
Tue, 15 Oct 2002 12:46:10 +0300

Moi!

En näe mitään estettä CQ RTTY kisan palkinnoille. Kukaan ei vaan ole niitä tähän mennessä halunnut sponsoroida tai en ole ainakaan saanut ehdotusta RTTY palkinnoista, jos joku olisi halunnut sellaisia sponsoroida.

Ihan hyvin voimme lisätä RTTYn listaan. Monet ovat itse ehdottaneet uusia luokkia (mihin heillä on intressiä) listaan. Siispä minulle voi ihan hyvin tehdä ehdotuksia eri luokista ja sitten vaan ilmoituksia sähköpostilla (ccfww@oh6yf.com), jos joku haluaa sponssata uusia vaikkapa ryttyluokkia.

73 de Harry OH6YF
      harry@oh6yf.com
      harri@mantila.net
      www.oh6yf.com

-----Original Message-----
From: ext Kari Hirvonen [mailto:kari.hirvonen@alpha.fi]
Sent: 15 October, 2002 12:22
To: ccfww@oh6yf.com; ccf@contesting.com
Subject: CQ WW - puute edelleen !

Harri OH6YF,

Taas muistutan Sinua siitä, että tässä sinänsä hienossa CCF WW Trophy
Program'issa on se puute, että sieltä edelleenkin puuttuu tämä kolmas
eli
CQ WW RTTY osio !!!

Kyselepä siellä CCF-piiireissä, eikö jo olisi aika 'päivittää' tämä asia
kuntoon.

On se vaan niin kumma, kun täällä OH-maassa saa jatkuvasti hakata
päätään seinään tässä asiassa. Olen jonkun verran eri medioissa
yrittänyt
taistella tämän kilpailutyöskentelyn puolesta. Vastustajia ja ns.
asiantuntijoita löytyy
(jotka tosin eivät ole pitäneet yhtään kilpailu- RTTY qsoa) runsaasti,
kele !

73 de OH2BP

Muuten kiitos hienosta työstäsi !

--
                Kari Hirvonen, Alpha Point Ltd (Alfa Point Oy)
           /\   Vernissakatu 8A, FIN-01300 Vantaa, Finland