[CCF] 160m

jari.jokiniemi@nokia.com jari.jokiniemi@nokia.com
Wed, 23 Oct 2002 10:04:44 +0300

Ottaen huomioon vaikeudet, joita jo tehokkaiden 40:n ja 80:n antennien tekeminen aiheuttaa, minun on hieman vaikea oivaltaa, miten 160:n lisääminen vaikuttaisi multiband-työskentelyyn sitä tai tätä.

Joskaan en näe tavoiteasetantaa samoin.

Minusta kukin tulkoon autuaaksi omalla tavallaan. Joillekin se on iso asema ja allband. Joillekin jotain muuta.

-Jari, OH3BU