[CCF] 160m

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola@nokia.com
Wed, 23 Oct 2002 13:53:59 +0300

Minä olen enemmän huolissani siitä että bandit ovat
yleensäottaen melko tyhjät jos ei ole kilpailu
menossa.
Saataisiin edes jotakin aktiviteettia 160:lle,
SOAB osallistujat olisivat siellä hiukkasen aikaa,
ehkä tunnin-puoitoista yhteensä, yhden multimulstin
ja kahden singleband yrittäjän lisäksi.

Ja jos tuo innostaisi jonkun rakentamaan antennin top
bandille, mikäs sen mukavampaa, olisi edes mahdollisuus
että bandi tulisi paremmin käyttöön !

73,
Jukka