[CCF] SRAL kilpaseura

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola@nokia.com
Thu, 31 Oct 2002 15:02:52 +0200

Julkistamme Kilpaseuran tilanteen syyspäivillä.

Säännöt:
http://www.sral.fi/testit/yleis/seura.htm

Kilpasuran säännöissä on huomattavaa seuraava:
Muutos aikaisempaan käytäntöön on myös siinä, miten Kilpaseuraan pääsee: Kilpailijan tulee tehdä omista saavutuksistaan ilmoitus managerille (OH2BCI) kirjeitse, e-mailille, puhelimella tai bandilla. Tässä ollaan samoilla linjoilla DX-taulukoiden ylläpitämisen kanssa. Manageri tulee tosin myös itsenäisesti antamaan pisteitä käsiinsä saamien tuloslistauksien perusteella, mutta koska tämä ei ole aukotonta, on jokaisen viisainta varmistaa omat tuloksensa itse.

Minäkin olen nyt managerina, joten minullekin voi ilmoittaa kilpamenestyksestään.

Pyrimme Ramin kanssa löytämään kaikki sijoittuneet, mutta kuten kirjoitettu yllä, jokaisen on viisainta varmistaa tuloksensa itse.

73,
Jukka

PS. teen sen SAC sääntöäänestysjutun tilannekatsauksen tänään illalla.