[CCF] Case LY1DS/LY6M

Timo Timo" <timo.klimoff@kolumbus.fi
Fri, 20 Sep 2002 11:28:30 +0300

Koskapa tästä jutusta tulee varmasti liikkumaan huhuja/juttuja niin julkaistakoot alla oleva myös täällä CCF:n reflektorilla. En ota vastuuta lähteestä, mutta toisaalta pidätystieto on vahvistettu useita LY-kontestereilta ja se on ollut Liettuan suurimmassa päivälehdessä (more-sanalla olevaan lauseeseen ei ole vahvistusta) :(

Dainius on hyvä ystäväni, jonka perheen luona olen mm. yöpynyt muutaman yön. Tarina kertoo ainakin sen, että hamimaailma ja "reaalimaailma" voivat olla joskus hyvinkin shokeeraavalla tavalla erillään toisistaan. Toisaalta tästähän on esimerkkejä muualtakin (jopa meiltä).

Lykkyä SAC:hen

73, Timo OH1NOA