VS: [CCF] Kontesti ensi viikonloppuna

Lehto Raimo EC Raimo.Lehto@elisa.fi
Fri, 20 Sep 2002 13:41:33 +0300

Kerroin jo Tapanille aiemmin mistä moinen johtui. Kilpailukalenterin Word pohja oli edellisen vuoden vastaavasta kuukaudesta jonka edellinen manageri oli tehnyt. Siihen tarkistin ajankohdat ym. tiedot uusiksi. Jos se puuttui silloin kisoista virhe kertaantui. Se oli työtapaturma ja olen siitä pahoillani. Sillä ei ole mitään tekemistä minkään kilpailun suosimisen kanssa. Ei helposti huomaa tällaista asiaa jos ei itse worki ryttykisoja. Pitäisikö sopia että rtty porukka alkaa tekemään erillistä kalenteria niin ei tule tällaisia virheitä ? Toinen mahdollisuus on että toimitan raakaversion ennen painoon menoa tänne ccf:lle tarkistettavaksi ja saan palautteen päivän varoitusajalla.
Olen veri sori..

Raimo Lehto
Elisa Networks Oy/ Teletilat
PL 400, 00061 Elisa