[CCF] RE: [CCF] RE: [CCF] SAC yhtenä viikonloppuna

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola@nokia.com
Tue, 24 Sep 2002 11:45:50 +0300

SAC säntötyöryhmä on suomalaisittain kasassa.
On suunnitelma että vielä tämän vuoden, 2002, aikana saamme
yhteiset säännöt muitten pohjoismaitten kanssa.
On lisätavoite saada sähköinen tarkastussysteemi jo tämän vuoden
tuloksille.
Siinä asiapohjaa.

Seuraava suviyö on vuonna 2003 ja perinteet voidaan aloittaa
Jokiniemen saunalla ja tietenkin isäntä maksaa kaikkien matkat
ynnä muut kun liitoilla ei ole varaa.... vitsi vitsinä.

Asiapohjalta totean että melko varmasti menee virtuaalikokoukseksi
eli sähköpostikeskuetluksi melko varmasti koko juttu.

Kun saadaan reilu lista asioista, joita halutaan muuttaa, se laitettaneen
kansan reposteltavaksi ennen varsinaista virtuaalimailikokousta.

Keskusteltavia asioita ovat ainakin:
Mixed mode asia (samaan aikaan sekä CW että SSB että mixed luokat)
160m
Single bandien lowpower
Paketti/klusterit; sallitaanko kun niitä ei kuitenkaan pysty valvomaan
 -self spottaaminen tehtäneen joka tapauksessa erikseen kielletyksi
   -jää moraalikysymykseksi
Lokien tarkastaminen, onko liitto kerrallaan vai onko yhteispohjoismainen juttu
 -tällä päästäisiin tarkastamisen epäsäännönmukaisuuksista; jatkuvuutta hommaan
Baltian maat; NRAU:ssa ovat jo mukana
 -lokihommat eivät ota tuulta, en tiedä mitä siitä voi päätellä
Multisingle - Multi two - MultiMulti
  -Tarvitaanko nämä kaikki?
Sähköinen lokisuositus ja top 5 tai 10 skoreilta kaikilta sähkölokipakko?
Lokien jättöaika lyhyemmäksi
  -sähköpostin avoin suosiminen?

..joku varmaan unohtui mutta näillä päästään alkuun, saa nähdä miten
onnistutaan pitämään asiat erillään ja miten onnistutaan pitämään
asiat asioina.

Saa käsitellä vapaasti, hamarapuolella sitten, vaikka tarvetta saattaisi
olla, kiitos.

73,
Jukka