[CCF] SAC SSB AK4XX/M QRP

Marko Markkanen oh7kd@bellsouth.net
Mon, 30 Sep 2002 11:39:49 -0400

Workin muutamia QSOja Ten-Tec hamfestilta Tennesseesta lyhyella =
hamstickilla. Kokeilin myos lauantaina iltapaivalla kotia ajellessa =
(1900Z ->), mutta Great Smoky Mountainin vuoristotiet aiheuttivat liikaa =
QSB:ta... ja rattihommia :)

ps. Paasin kopaisemaan uutta Orion rigia pikaisesti. Mielenkiintoinen =
peli. Main-RX pelkastaan hamssibandeille ja molemmissa vastaanottimissa =
identtinen DSP. Ominaisuuksia sen verran, etta useimmat kokeilijat eivat =
nayttaneet saavan aanta ulos, heh...

73, Marko - AK4XX - OH7KD

            SACSSB Score Summary Sheet

      Start Date : 2002-09-28

   CallSign Used : AK4XX/M
     Operator(s) : OH7KD

            Band : 15M
           Power : QRP
            Mode : SSB
Default Exchange : 001

            Name : Marko Markkanen
         Address : 2746 Saxon Drive
  City/State/Zip : Duluth  GA  30096
         Country : USA

    ARRL Section : GA
       Club/Team : SECC

      Band  Contacts     Mults     Score
      ----  --------     -----     -----
        21         8         5        40
     Total         8         5        40

    ** Note that the number of contacts includes dupes **

     Final Score : 40

             Rig : Yaesu FT-817 - 5W

        Antennas : Short Hamstick

         Soapbox :=20

  I have observed all competition rules as well as all regulations
  established for amateur radio in my country. My report is
  correct and true to the best of my knowledge. I agree to be
  bound by the decisions of the Contest Committee.

  Date : 2002-09-30        Signature :=20

multipart/alternative
  text/html
---