VS: [CCF] K.S. Sainion kilpailun säännöt kommenteille

Klimoff Timo Timo.Klimoff at te-keskus.fi
Mon Apr 28 12:50:54 EDT 2003

> JAKSOT:	Kilpailussa on 4 jaksoa. Kilpailujaksojen
> pituus on 30min alkaen
> 		aina tasa- ja puolituntisin. Aseman saa
> työskennellä kerran kullakin
> 		jaksolla, eli yhteensä neljä kertaa.

No tulkoot tännekin kun privana jo lähetin.
Tätä ihmeteltiin jo muuallakin niin "tartuin kynään":

eikös säännön kuuluisi olla

"Kilpailussa on 2 jaksoa. Pituus on 60min alkaean tasatunnista. Aseman saa työskennellä kerran kullakin jaksolla per bandi eli yhteensä neljä kertaa."

Vai onko tämä nyt joku uusi hieno ihmeellinen sääntö millä tehdään mm. multi/multi työskentely vaikeaksi, kun saman aseman saa workkia 4 kertaa pisteisiin 80m:llä?

Timo OH1NOA
PS: jos tämä on joku uusi hieno handicap-sääntö eikä kirjoitus/ajatusvirhe niin silloin ollaan kyllä menty kikkailussa jo tooosi pitkälle tai sitten olen yksinkertaisesti tyhmä