[CCF] RE: [Fin-ham] OH1UP peruskisan lokien tarkastajaksi

Timo Klimoff timo.klimoff at dnainternet.net
Sat Dec 13 21:33:11 EST 2003

>Ensimmäisen vuoden kisoista noin puolet tulevat arvosteluun
>siten että kyse on tänä vuonna viidestä tai neljästä pakko-
>osallistumisesta jos meinaa pärjätä.
>Jos haluaa yrittää kilpailla varmistaen skooren, pitää
>osallistua useammin.

Vaikka en itse ole ollut juuri aktiivinen OH-kisoissa (ei asemaa kotona):

Miten tämän muutoksen on tarkoitus vaikuttaa perusluokan
(/tietoliikenneluokan) aktiviteettiin ko. kisoissa? Esim. versus se, että
tässä kuussa CW:llä ei ollut yhtään osallistujaa? Miten ratkotaan
kerhoasemaongelma ("kerholuokka")?

73, Timo OH1NOA