Re: [CCF] NAC 10m kisan sääntöjen tulkinta

Pertti Paalanen pertti.paalanen at epproject.inet.fi
Wed Dec 31 08:24:47 EST 2003

>From: "Jari Koski, OH6QU" <oh6qu at netikka.fi>
>Subject: [CCF] NAC 10m kisan sääntöjen tulkinta

Avoimet asiat:
>6. Saako DX-klusteria käyttää kisassa?
>7. Jos DX-klusteria saa käyttää, niin onko sen käytössä voimassa HF vai
>VHF/UHF-kisojen "pelisäännöt"? Tarkoitan tällä sitä, että HF-kisoissa on
>lähes poikkeuksetta itsespottaus ja kaikkinainen yhteyden sopiminen
>klusterilla ehdottoman kiellettyä vai toimitaanko kuten nykyisin
>VHF/UHF-kisoissa eli härskisti vain itseä mainostamaan ja qsoja sopimaan?

Jari sinulla on kiire varaamaan taajuutta, testihän on jo huomenissa.
VHF/UHF:llä ekat vihjeet kertovat vuorokausia etukäteen milloin testi on johon osallistun ja minkä taajuuden olen "varannut" omaan kilpailukäyttöön. Katsokaan vaikka dx-summitin vihjehistoriaa ja annoja. Onnea ja menestystä kisalle, yritän olla mukana, taajuudesta ei tietoa :)

73 Pertti,oh5tq