[CCF] Joulukilpailun tuloksista.

jukka.klemola at nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Thu Feb 13 20:00:54 EST 2003

Terve,

Jukka Kulha, OH2MA, sitten kertoo miten on.

Kirjoituksen pohjana oli puhelimessa saatu ymmärrys
asian tilasta kun en saanut tuloksia vaan selityksen.

Niin sen ymmärsin, kuin kirjoitin, että joitakin
lokeihin liittyviä tietoja on jäänyt jossakin kohtaa
matkalle.

Olin mukana ajamassa sähkölokiasiaa, uskoneena
vakuutteluihin että tulospalvelu nopeutuisi.
Olin ja olen harmistunut lokintarkastuksen venymisestä
kuitenkin normaaleihin aikoihin.

Muistettava on edelleen että kyse on vapaaehtoistyöstä
ja NoRa:n panos joulukilpailun järjestäjänä on todella
arvokas.

Eli ei moitteen sijaa, vaan usko siihen että kun tuo asia
on kerran opittu ja ratkaistu, se on siinä.

Sähkölokien ehdoton plussa on tulosten ehdoton tarkkuus.

Lisäselvyydeksi kerrottakoon että ainakin käsittääkseni
kyse ei ole Riston, OH3UU, ohjelmistoista softista vaan
jostakin muusta.

73,
jukka