[CCF] Cabrillon QSO-data

Jari Perkiömäki jpe@UWasa.Fi
Fri, 3 Jan 2003 20:03:44 +0200 (EET)

Hei,

> OM Jari miksi olet ehdottamassa, että Syyskilpailussa palattaisiin takaisin
> RST 001 ABCDE formaattiin.
> Kun nyt on sovittu, että Calacucco ja Syyskisa olisivat  samalla
> formaatilla, Sainio ja Joulu taas samalla formaatilla.

Sorry, kyseessä ei ole formaatin muutosehdotus, vaan vajavaiset
tiedot. Syysottelun formaatti on otettu vuoden 2001 lehdestä, kun
tuoreempaa ei ollut käytettävissä. Mikäli näin on asia, että NRAU,
Kalakukko ja Viitosten Syysottelu käyttävät samaa formua, sen parempi.

Harmikseni huomaan ettei vanhoja sääntöjä saa kovin helposti ongittua
webistä. Tai sitten olen vaan käsi. Pointteri ko. kilpailun sääntöihin
otetaan kiinnostuksella vastaan ;-)

Onko uusi formaatti käytössä 2003?

Terv. Jari